מהי פלטפורמה למכירת כרטיסים?

ניווט מהיר במאמר

אתם מארגנים אירוע, דואגים לפרטים הקטנים והגדולים – וכעת זקוקים גם לממשק נוח דרכו תוכלו למכור כרטיסים לאירוע. בדיוק לשם כך נבראה פלטפורמה למכירת כרטיסים. איך זה עובד ובאיזו דרך היא מסייעת לכם לנהל את האירוע טוב יותר?

nirazo

פלטפורמה רישום לאירועים שעובדת בשבילכם

בין אם מדובר באירוע קטן ובין אם באירוע ענק – ניהול מכירת הכרטיסים לאירוע זו סוגיה מורכבת, הדורשת סנכרון בין כמה גורמים, סדר למופת וארגון מדויק שיאפשר לכם לדעת כמה כרטיסים נמכרו, כמה נותרו, מהן אפשרויות הישיבה (אם מדובר באירוע ישיבה) ועוד. פלטפורמה למכירת כרטיסים מספקת מענה מקיף לכל הסוגיות הללו (ולרבות נוספות…) ומאפשרת לכם למכור באופן מקוון, פשוט ומהיר כרטיסים לכל סוג אירוע.

מה דרוש למכירת כרטיסים מוצלחת?

  • הגדרת סוג הכרטיס – כולל מחירים המשתנים בהתאם לסוג הכרטיס (סטודנט, ילד, אזרח ותיק ועוד)
  • מכירה מוקדמת – האם אתם מספקים כרטיסים זולים יותר במכירה מוקדמת? הפלטפורמה תדע להגדיר זאת עבורכם
  • קופוני הנחה – מציעים קופוני הנחה? זו דרך נהדרת לקדם את האירוע!
  • קידום באינטרנט – רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ייעודיים ופלטפורמות נוספות
  • פלטפורמה גביה נוחה ומאובטחת – ממשק נוח לקניה פשוטה ומאובטחת, ונוחות גם לכם, כמארגני האירוע
  • מעקב – כמה כרטיסים נמכרו? כמה נותרו? מעקב אחר התקדמות המכירה תאפשר לכם להיות עם אצבע על הדופק בכל עת
  • דו"חות – לפני האירוע וגם אחריו, חשוב להבין היכן אתם עומדים. דוחות סטטיסטיים שמפיקה הפלטפורמה יאפשרו לכם לקבל מידע על כמות הרוכשים וההכנסות מהמכירה

פלטפורמה למכירת כרטיסים

אפשרויות נוספות שכדאי לקחת בחשבון…

האם פלטפורמת רישום מתאימה לאירוע?

לכל אירוע יש את הדרישות שלו, האופי המיוחד לו וקהל היעד הספציפי אליו הוא מכוון. כשם שמשחק כדורגל שונה באופיו מכנס עסקי מכובד או מהצגה, כך גם דרך המכירה ומאפייניה משתנים בהתאם לסגנון האירוע. בחנו האם הפלטפורמה מודולרית והאם היא מאפשרת לכם לבחור מבין מגוון אפשרויות את הסגנון העיצובי והתוכני המתאים ביותר לאירוע.

האם פלטפורמה למכירת כרטיסים מאפשרת מעקב בזמן אמת?

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בתהליך מכירת הכרטיסים הוא ביצוע מעקב אחר התקדמות המכירה. הפקטור הזה כל כך משמעותי, שהוא משפיע לא רק על מצבת המכירה, אלא גם על הרווחים הצפויים, היערכות לאירוע מבחינת כמות האורחים המשוערת, שינוי תמחור ועוד. חשוב שהפלטפורמה תאפשר לכם מעקב בזמן אמת ותספק לכם דיווחים עדכניים על קצב המכירה, כמות ההזמנות והכרטיסים שנותרו.

מערכת למכירת כרטיסים

האם הפלטפורמה נוחה לשימוש?

פלטפורמת הכרטוס שמציעה שירות רישום לאירועים חייבת להיות קלה לשימוש עבורכם, עבור הצוות שלכם ועבור המזמינים.

עבורכם, מפיקי האירוע, ניהול הממשק חייב להיות נוח ופשוט. יצירת דוחות, שינוי פרטים באירוע או שינוי מחירי הכרטיס והגדרות נוספות צריך להיעשות באופן ברור, מבלי שתידרשו להיות מומחים בהגדרות הטכניות. בנוסף, בתור מפיקי האירוע, סביר להניח שאתם לא נמצאים תמיד מול המחשב ולכן חשוב שתוכלו לגשת למערכת מכל מקום.

עבור המשתמש, תהליך הניווט צריך להיות אינטואיטיבי, הגדרות האירוע צריכות להיות פשוטות והתהליך כולו אמור לארוך כמה דקות בלבד. חווית המשתמש היא משתנה חשוב בשיקולי ההזמנה של אורח פוטנציאלי – חשבו על זה כשאתם בוחרים מערכת למכירת כרטיסים לאירועים.

קראו עוד על מערכת רישום לאירועים

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר