מכירת כרטיסים אונליין לאירועים בחו"ל – ממה להיזהר לפני הרכישה?

ניווט מהיר במאמר

מדריך למכירת כרטיסים – חלק א'

אם תשאלו מפיקי אירועים או מנהלים של מכירת כרטיסים לאירועים שונים בחו"ל, הם ישמחו לספר לכם על קנוניות שונות הנרקמות מאחורי הקלעים של תעשיית מכירת הכרטיסים. לא מעט לקוחות מתלוננים על כרטיסים שרכשו אך בפועל לא חיכו להם בקופה, על אתרים בעייתיים שהתגלו ככאלה רק לאחר הרכישה ועל מערכת המתנהלת לעתים קרובות כמו אתר הימורים מפוקפק. איך נמנעים מכך? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בסדרת הכתבות שהכנו עבורכם – מדריך לפני הרכישה, במהלכה ואחריה. החלק הראשון בסדרה יוצא לדרך!

nirazo

בררו מהי "תעודת הזהות" של האתר

לפני שאתם מבצעים את הרכישה, בדקו מהו ה-DNA של האתר והאם הבעלים של הדומיין הוא חברה מהוגנת או קיונית. במידה ואתם רואים שהדומיין מאוחסן במדינות כמו מלטה, פיליפינים או גיברלטר – מומלץ שתרימו גבה, ומיד אחר כך תפנו לבצע את הרכישה במקום אחר.

מכירת כרטיסים

בדקו מהי רמת השירות

לא מעט אתרי מכירת כרטיסים נראים מפתים מאוד, מעוצבים להפליא והמחירים בהם קורצים במיוחד – אך הם מתפעלים שירות לקוחות מינימלי עד לא קיים. הדבר אמור גם לגבי שירות טלפוני אך נכון גם לגבי שליחת מיילים. אם רכשתם כרטיס ולא נתקלתם בבעיות – הרווחתם, אך אם תזדקקו לשירות אנושי – ייתכן ותצטרכו לבזבז לא מעט זמן כדי להשיג כזה.

קראו ביקורות – חיוביות ושליליות

בעידן הוירטואלי, כל בעל אתר מכירת כרטיסים יכול לשבת מאחורי מסך המחשב ולפאר את המותג שלו בקלות. לכן – קחו בערבון מוגבל את הביקורות החיוביות בהן אתם נתקלים. עם זאת, שימו דגש מיוחד על הביקורות הפחות טובות. סביר להניח שבכל אתר תתקלו בביקורות לא אוהדות, אך אם אתם רואים שהאתר "מתהדר" בגל ביקורות שליליות גדול ובולט מהרגיל – שימו לב לכך והעדיפו להימנע מרכישה באתר כזה.

מערכת למכירת כרטיסים לאירועים

העדיפו תמיד לבצע רכישה מהאתר הרשמי

רבים מאיתנו מתפתים לבצע רכישה דרך הלינק הראשון שקופץ לנו בחיפוש בגוגל, אך מוטב שלא תסמכו דווקא עליו. לרוב תהיה זו פרסומת קנויה של אתר אמין, אך באותה מידה יכול להיות ש"תפלו" על אתר קקיוני. השוו מחירים, השוו תנאים והכי טוב – העדיפו תמיד את האתר הרשמי. לא מעט פעמים נתקלים גולשים במקרים בהם באתרי מכירת כרטיסים המחירים רק עולים – בעוד שבאתר הרשמי המחיר נותר קבוע לכל אורך המכירה. זה אבסורד שתוכלו להימנע ממנו בקלות.

קראו עוד על מערכת רישום לאירועים

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר