תוכנה למכירת כרטיסים – מתקדמים לעידן החדש

ניווט מהיר במאמר

מהי תוכנה למכירת כרטיסים?

אחת לתקופה, רובנו מוצאים את עצמנו מחפשים כרטיסים להופעה טובה, משחק כדורגל, כנס מקצועי בתחום ההתמחות שלנו או כל אירוע מרובה משתתפים אחר. אם אתם מצויים גם מעברו השני של המתרס, כמפיקי האירועים, אתם וודאי יודעים כמה אנרגיות נדרשות כדי להביא את כל האורחים למקום אחד, ולדאוג שהאירוע יהיה מושלם. לא פחות. האם אתם בשלים להתקדם לעידן החדש?

nirazo

שיטת המכירה הישנה

עד לפני מספר שנים, קניית כרטיסים באינטרנט באמצעות אתר למכירת כרטיסים אונליין הייתה כמעט בלתי אפשרית.
כדי להצטייד בכרטיס הנחשק, היינו צריכים לבלות במשך זמן רב בטלפון עם נציגי המכירות של האירוע, למסור את פרטינו, לשמור את המושבים הרצויים, לבצע את התשלום טלפונית ולאסוף את הכרטיסים ביום האירוע. במקרה הגרוע יותר, תהליך הרכישה היה כולל הגעה ואיסוף הכרטיסים מקופות המכירה באופן פיזי.

מכירה ביום האירוע? הו לא…

במקרה בו מכירת הכרטיסים הייתה מתבצעת באירוע עצמו, הדבר היה אפילו מסובך יותר. במיוחד עבור הקהל הישראלי.
העמידה בתורים ארוכים, הסרבול הנוצר במכירת הכרטיסים, ההגעה לנציג המכירות כשאנחנו עייפים ומותשים (וזה עוד לפני שהתחיל האירוע…) ולעתים – ההבנה שהכרטיסים נגמרו עוד לפני שהגענו לראש התור. זוכרים את הימים האלה? ובכן, מזל שהם יכולים להיות זכרון רחוק. הגיע הזמן להתקדם!

תוכנה למכירת כרטיסים – העידן החדש כבר כאן

השיטה המסורתית למכירת כרטיסים התחלפה בפתרון מודרני, וירטואלי ופשוט להפליא – מערכת למכירת כרטיסים אונליין. בעזרת תוכנה למכירת כרטיסים, הקופות הפיזיות, התורים הארוכים והצורך לדבר עם נציג שירות אנושי על מנת לרכוש כרטיסים לאירוע נשאר הרחק מאחור. אין צורך לצאת מהבית. גם לא לדבר עם אף אחד – פשוט להזין את הפרטים לממשק נוח ומתוחכם ולקבל קוד אישי באמצעותו ניתן להיכנס לאירוע. עד כדי כך פשוט.

חסכון כספי עצום רק דרך תוכנה למכירת כרטיסים

מעבר לנוחות, החסכון הכספי שנוצר מהמעבר לתוכנה דיגיטלית לא יסולא בפז. אתם חוסכים את התשלום על כוח אדם, משרד, קווי טלפון ושירות פיזי מכל סוג שהוא – פשוט כי אין בו צורך! כשכל שלבי הרכישה – כולל הבחירה והתשלום – נעשים דרך התוכנה, לכם לא נותר אלא להביט במסך ולהבין כמה כרטיסים נמכרו.

תוכנה למכירת כרטיסים

בקרה בכל עת

מעבר לחסכון בכוח אדם, תוכנה למכירת כרטיסים או מערכת רישום לאירועים גם מאפשרת לקבל מידע רציף בזמן אמת על קצב מכירת הכרטיסים לאירוע. כמה כרטיסים נותרו? כמה נמכרו? אילו מקומות עדיין לא מאוישים? ואפילו – מהו הפרופיל הממוצע של רוכשי הכרטיסים לאירוע? באופן זה אתם יכולים להשיג מספר הישגים חשובים.
ראשית, הדבר מסייע לכם לקבל תמונת מצב אודות מספר האורחים הצפוי באירוע ולהיערך בהתאם. שנית, אתם יכולים להחליט לצאת במבצע, לפנות לאפיקי פרסום נוספים או להעניק הנחות אטרקטיביות במידה ואתם רואים שקצב המכירה איטי. לבסוף, הבקרה מאפשרת לכם להפיק לקחים לתכנון האירוע הבא, בדרך הנוחה ביותר.

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר