מכירת כרטיסים לאירועים בחו"ל – חלק ג'

ניווט מהיר במאמר

ממה להזהר לאחר רכישה? מכירת כרטיסים לאירועים בחו"ל

חלק ג'

nirazo

המדריך השלם לשירותי מכירת כרטיסים לאירועים בחו"ל בעיצומו. כעת הגיע הזמן לברר ממה כדאי לכם להיזהר לאחר רכישת הכרטיסים. (בפרקים הקודמים בסדרה המותחת שלנו "איך לרכוש כרטיסים ולהישאר בחיים" תוכלו לעיין ממש כאן: חלק א', חלק ב'). אז מה עלול לקרות מרגע הרכישה ועד למופע? הנה כמה תרחישים אפשריים. ודרכי פעולה (חשבתם שנשאיר אתכם לבד?).

  1. מכירת כרטיסים להופעה שבוטלה

קניתם כרטיס. אתם סופרים את הימים עד למופע עצמו והופס. המארגנים מודיעים על ביטול. לכל הדעות מדובר בסוגיה מבאסת בהחלט. כדי לא להתבאס גם מהביטול וגם מאובדן הכסף שהשקעתם, חשוב לדעת כי אם אכן הכרטיסים נרכשו ממקום מהימן כמו למשל האתר הרשמי של המופע, הכסף יוחזר לכם במלואו. עם זאת, בזירות מסחר קקיוניות, אתם עלולים לקבל רק את הסכום שהושקע בכרטיס עצמו. ללא עמלות.

  1. ההופעה נדחתה

האמן חולה? סופה משתוללת בחוץ? האולם סגור לרגל שיפוצים? ובכן, סביר להניח שהאירוע ידחה. גם כאן, מאוד חשוב לבדוק את מדיניות ההחזרים במקרה כזה. מצד אחד. אתם לחלוטין לא אשמים בכך, אך מצד שני, אם מפיקי האירוע לא מקבלים בעצמם את הכסף על הדחיה – הם לא יוכלו לשלם גם לכם.

מה עושים? תלוי במספר ה"נפגעים". ככל שיהיו יותר אנשים שרכשו כרטיסים מראש וכעת, בעקבות הדחיה, מגיע להם החזר כספי, מערכת מכירת כרטיסים לא תוכל לעמוד בהוצאות הכרוכות בכך. עם זאת, מדובר בסיטואציה נדירה במיוחד. ברוב המקרים, אם אינכם יכולים להגיע לתאריך החדש שפורסם – הכסף יוחזר לכם במלואו. זאת ללא תשלום עמלה כלל. שימו לב שאם רכשתם כרטיס משולב הכולל טיסה, מלון וכרטיס לאירוע וכבר הגעתם ליעד – לרוב תקבלו החזר רק על הכרטיס לאירוע. לא על הטיסה והמלון (שכבר מימשתם).

מכירת כרטיסים

  1. אחרי מכירת כרטיסים אוליין לאירועים בחו"ל? לא שמתם לב לאותיות הקטנות

החיים שלנו דינמיים. דברים קורים. משתנים ומאלצים אותנו לשנות את התכניות שלנו. לכן אנחנו חייבים לקרוא את האותיות הקטנות ולא להיקלע למצב בו אנחנו לא יכולים לקבל החזר במידה ואנו נאלצים לשנות את התכניות ולא יכולים להגיע לאירוע. בישראל הדבר פשוט יותר, שכן חוק הגנת הצרכן קובע  שמגיע לכם החזר. אך בחו"ל המצב שונה. אם רכשתם את הכרטיס באתר בחו"ל, אתם לא יכולים לבטל את הכרטיס ולקבל החזר. גם אם חלפה רק שעה. תאלצו לשלם 100% דמי ביטול. לא מעט צרכנים בוחרים במקום שמציע להם מכירת כרטיסים במחיר הזול ביותר, ולא לוקחים בחשבון את האותיות הקטנות, המתייחסות להחזר כספי, מה קורה כשהופעה נדחית או מתבטלת ועוד. חשוב להבין כי מבחינה סטטיסטית, 5% מכלל המופעים בחו"ל (משחקי כדורגל, הופעות מוזיקה ועוד) נדחים או מתבטלים.

אם נוסיף לנתון הזה גם את הצורך שלנו בגמישות ובחופש פעולה במקרה שאנחנו נאלץ לדחות או לבטל – נבין שאנחנו חייבים להקדים תרופה למכה. מה עושים? מאמצים הרגלים של צרכנים נבונים. מוטב לשלם מראש דמי ביטוח בסך 8%-10%. אלו מאפשרים לכם לבטל את הרכישה בעת הצורך ולקבל החזר מלא.

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר