מכירת כרטיסים בפייסבוק – 6 דברים כדי להצליח

ניווט מהיר במאמר

מה חייב להיות בכל מערכת למכירת כרטיסים?

מערכת למכירת כרטיסים או רישום ממוחשב לאירועים, חייבת להיות לא פחות ממושלמת כדי להבטיח לכם אירוע מושלם. ההצלחה הפיננסית של האירוע שאתם מתכננים, לעתים קרובות, תלויה בכמות הכרטיסים שמכרתם אליה – והדבר הזה, פעמים רבות, תלוי במערכת שבחרתם. הנה 6 דברים שחייבים להיות בכל מערכת למכירת כרטיסים בפייסבוק, שיסייעו לכם לבחור טוב יותר ולהתפנות לשאר האספקטים הכרוכים בהפקת האירוע.

nirazo
  1. קלות שימוש עבור המארגנים

פלטפורמת הכרטוס שבחרתם חייבת להיות קלה לשימוש עבורכם, כמארגני האירוע. תהליך הניווט בתוך המערכת צריך להיות אינטואיטיבי, כך שהגדרת האירוע והזנת הפרטים בו תיקח כמה דקות ספורות, והשימוש השוטף במערכת – הפקת דוחות, ניהול כללי או שינוי פרטים יהיו פשוטים ומהירים. הממשק הנוח ביותר שתוכלו לבחור בו הוא כזה שמבוסס על רשת האינטרנט, כך שלא תצטרכו להוריד תוכנה למחשב ויתרה מכך – המערכת תהיה זמינה עבורכם בכל מקום בו אתם והצוות שלכם נמצאים, מכל מכשיר.

  1. קלות שימוש עבור המשתתפים – מכירת כרטיסים בפייסבוק

לא פחות חשוב – ואולי אפילו יותר – היא קלות השימוש עבור המשתתפים. חווית המשתמש במערכת חייבת להיות נוחה ומזמינה. הם לא צריכים ללכת לאיבוד באתר כדי להירשם לאירוע, לרכוש כרטיסים או לאתר פרטים נוספים. הממשק צריך להיות ברור עבורם, הם צריכים לדעת מהן הפעולות שעליהם לעשות וכיצד עליהם לבצע אותם – ולהשלים את הרכישה בקלות. בשורה התחתונה, מערכת למכירת כרטיסים חייבת להיות ידידותית לשני הכיוונים – לא אתם ולא המשתתפים באירוע צריכים לעבור הכשרה מיוחדת כדי להשתמש בה.

  1. התאמה אישית

מערכת למכירת כרטיסים בפייסבוק צריכה לאפשר לכם, כלקוחותיה, לעצב דף אירוע ייחודי. הדף הזה מוקצה במיוחד לאירוע שלכם ולכן הוא חייב להיות מעוצב באופן שתואם את המיתוג הכללי של האירוע ובגדול – למשוך את המשתתפים להישאר. העדיפו מערכת למכירת כרטיסים בפייסבוק המאפשרת לכם לעשות שינויים בעצמכם באופן פשוט ונוח, אם צריך.

  1. מכירת כרטיסים בפייסבוק בצורה ידידותית לנייד

השימוש בטלפון החכם הוא כבר עובדה מוגמרת, וגם השימוש בטאבלט ממשיך לגדול. לכן, דף האירוע שלכם חייב להיות רספונסיבי וידידותי לנייד. הממשק צריך להתאים לתצוגת המסך הניידת, מילוי השדות צריך להתבצע בקלות ובנוחות והסליקה צריכה להיות מהירה – ממש כמו שימוש במחשב נייח.

מכירת כרטיסים בפייסבוק

  1. בקרה לכל אורך הדרך

המערכת שלכם צריכה לאפשר לכם להיות בבקרה מתמדת לכל אורך ההפקה, עד לאר האירוע, כדי לאפשר לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לגביו. הבקרה יכולה להתבצע דרך הפקת דוחות, סקירה כללית של מצב המוזמנים לאירוע, כמות הכרטיסים שנמכרה, המחירים ועוד.

  1. אינטגרציה עם הרשת החברתית

מומלץ להשתמש במערכת למכירת כרטיסים לצורך מכירת כרטיסים אונליין, המאפשרת לגולש לשתף את האירוע בקלות ברשתות החברתיות השונות – פייסבוק, טוויטר או כל רשת חברתית אחרת. כך תבטיחו שהאירוע שלכם יחשף לקהל רחב יותר – ולא זו בלבד, אלא שמדובר בקהל איכותי שהסיכוי שירצה להשתתף באירוע גדלה (אחרי הכל, חבר פייסבוק שלו שיתף את האירוע, ולא מישהו זר…).

 

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר