מכירת כרטיסים אונליין לאירועים – חלק ב'

ניווט מהיר במאמר

עוד על מכירת כרטיסים אונליין לאירועים בחוץ לארץ – ממה להיזהר בעת הרכישה?

חלק ב'

nirazo

בפרק הקודם (והמרגש) שלנו עסקנו בדברים מהם כדאי להיזהר בעת מכירת כרטיסים אונליין לאירועים – לפני הרכישה.
כעת הגיע הזמן לטפל ב-MONEY TIME: ממה מומלץ להיזהר בעת הרכישה? ממה להתרחק ומה אמור להדליק לכם נורה אדומה? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם. פספסתם את חלק א' בסדרה? הוא ממש כאן

  1. שימו לב לאמצעי התשלום באתר מכירת כרטיסים אונליין

אתר מכירת כרטיסים אונליין שמבקש מכם לשלם בהעברה בנקאית הוא BIG NO NO. זה חשוד מאוד והעדיפו להימנע מכך. מה כן כדאי לעשות? לשלם בתשלומים! אם יש אפשרות כזו – היא עדיפה בהחלט, שכן היא מאפשרת לכם להפסיק את המשך התשלומים במידה ומשהו מתנהל לא כשורה ואתם יכולים "להרוויח" הפסד מופחת (משחק מילים שכזה). ועוד נקודה קטנה וחשובה: אם יש לכם אפשרות לשלם באמצעות PAYPAL – העדיפו זאת. הפלטפורמה הזו תאפשר לכם לבטל בקלות יחסית את התשלום במקרה של בעיה.

  1. אל תשכחו את שערי ההמרה

אם אתם מבצעים רכישה דרך אתר זר אך ממוכר ישראלי – שימו לב לשערי ההמרה. חשוב להמיר את המטבע הזר לשקל חדש בהתאם לשער המכירה. יש לא מעט אתרים שרוכבים על הפרשי השערים ועושים המרות בשער גבוה בהרבה מהסטנדרט – אם אתם לא רוצים לשלם יותר לחינם, שימו לב לכך.

  1. בדקו: האם המחיר סופי?

מכירת כרטיסים אונליין עובדת כמכונת שיווק משומנת היטב, ולכן פעמים רבות המחיר המוצג הוא לא המחיר הסופי. העלויות הסופיות עשויות לכלול עמלות נוספות, משלוחים, עמלות המרה, שירות ועוד. והתוצאה היא מחיר סופי גבוה בהרבה ממה שחשבתם. שימו לב לזה בעת הרכישה, כדי שלא תגיעו לישורת האחרונה בתהליך ותגלו שהמחיר הסופי לא תואם את המחיר שהוצג בתחילה. חמור מכך – לא מעט צרכנים מתלוננים על כך שהסכום הכולל, הגבוה מכפי שהוצג להם מלכתחילה, הוצג בפניהם רק לאחר שהשלימו את תהליך הרכישה.

מכירת כרטיסים לאירועים

  1. מלחיצים אתכם? תתעלמו

"הכרטיסים עומדים להיגמר!", "25 גולשים נוספים צופים בכרטיסים האלה" ומשפטים מלחיצים נועדו בדיוק לכך: להלחיץ אתכם ולגרום לכם לקנות מיד. אל תתפתו ללכת שבי אחר המשפטים המפוצצים, סביר להניח שמדובר בטקטיקת שיווק ולא בנתונים אמיתיים.

  1. זול מדי? תחשדו

מכירת כרטיסים אונליין, או במילים אחרות – מערכת רישום לכנסים, אירועים ומופעים פותחת את האפשרות לכל מיני גורמים מפוקפקים להציע את מרכולתם – לפעמים במחירים זולים מאוד. רגע לפני שאתם מתפתים למחיר האטרקטיבי, בדקו האם מדובר באתר מהימן. קראו חוות, פנו אל המוכר ובדקו מי עומד מאחורי המכירה. לרוב, אם מדובר בפער של 20% ומעלה, מדובר בספקולציה ובמקרים רבים – לא תזכו לראות את הכרטיס שרכשתם.

  1. יקר מדי? יש מצב שזו ספסרות

יש לא מעט אתרי ספסרות בחו"ל שמוכרים כרטיסי יד שניה ביוקר, במיוחד אם מדובר בכרטיסים לאירועים מבוקשים. בארץ הדבר אסור – מותר למכור כרטיסי יד שניה רק במחיר בו נקנה הכרטיס או נמוך ממנו. אם נתקלתם במחיר גבוה מדי – הכרטיס רחוק מלהיות שייך למוכר הרשמי וכדאי להתרחק.

  1. בדקו את מיקום המושבים

צרכנים רבים רוכשים כרטיסים לפני האירוע, וכשהם מגיעים לאולם בו הוא מתקיים – הם מגלים שהמושבים שבחרו לא אידיאליים כלל. לפעמים מדובר בעמוד שמסתיר חלק אסטרטגי מהאירוע, לעתים המושב רחוק מדי ועוד כהנה וכהנה אפשרויות מבאסות למדי. מה עושים? בדקו היכן ממוקמים המושבים שבחרתם מראש. אם רכשתם שני כרטיסים ומעלה – וודאו שאתם יושבים אחד ליד השני (כן כן, היו הפתעות מעולם).

זהו, אתם לגמרי מוכנים ובשלים לחלק השלישי בסדרת הכתבות שלנו – מכירת כרטיסים לאירועים בחו"ל – חלק ג'. אתם באים?

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר