חברה למכירת כרטיסים – למי זה מתאים ומדוע?

ניווט מהיר במאמר

למה זה חשוב לבחור חברה למכירת כרטיסים?

על מנת שנוכל להבטיח כנס איכותי, מקצועי ומנוהל היטב, עומדים לרשותנו כמה כלים חשובים. מלבד יצירתיות, כשרון טבעי וניסיון בתחום, חשוב לעשות שימוש גם בעזרים שהופכים את מלאכת ההפקה לפשוטה ויעילה הרבה יותר. אחד הכלים האלו הוא ללא ספק חברה למכירת כרטיסים. הכירו את הממשק שהולך להפוך את החיים שלכם לפשוטים הרבה יותר.

nirazo

ייעול תהליך הרישום בעזרת חברה למכירת כרטיסים

מעל הכל, מטרתה העיקרית של חברה למכירת כרטיסים היא לייעל את תהליכי הרישום לאירוע במידה ניכרת.
אם בחרתם לבצע מכירת כרטיסים אונליין, ההרשמה מתבצעת מהבית, בצורה מאובטחת, פשוטה ומהירה, וכך כל אורח יכול להבטיח את מקומו בקלות. אם בעבר נאלצו האורחים שלנו ליצור קשר עם מוקד טלפוני, לקבל אישור בדואר והתהליך כולו היה הופך למסורבל מאוד – מכירת כרטיסים דיגיטליים הופכת אותו לפשוט מתמיד. בשעת הפנאי של האורחים שלכם, מהנוחות שבבית ועם אסמכתא המתקבלת מיד בתיבת המייל ובהודעת סמס.

חברה למכירת כרטיסים תהווה חלק פעיל בהבניית אופי האירוע

חברה למכירת כרטיסים המשתמשת במערכת רישום לאירועים מסייעת לכם לקבל תמונה מלאה של אופי האורחים המגיעים. אם מדובר באירוע חברה סגור, הרי שהתרומה כאן לא תהיה משמעותית מאוד (מאחר ואתם יודעים מראש מי האנשים המוזמנים), אך אם זה אירוע פתוח לקהל הרחב – אתם מקבלים אינפורמציה יקרת ערך, עוד לפני שהאירוע התחיל. במסגרת השימוש בתוכנה, תוכלו לקבל את שמות האורחים, תחומי העיסוק, תחומי עניין (אם הגדרתם זאת מראש בשדות) ואפילו להבין מה הציפיות שלהם מהאירוע המתקרב.

מסד הנתונים העיקרי שלכם

חברות למכירת כרטיסים מקצועית תאסוף ותרכז מסד נתונים מאוחד ומסודר עבור חברות העורכות כנסים ואירועים גדולים. ראשית, הנתונים שאגרתם יכולים לשמש אתכם כבסיס נתונים איכותי לארגון אירועים עתידיים באותו הסגנון – מכירת כרטיסים לכנסים, ימי עיון ועוד. שנית, זהו מאגר שמות עסקי מפולח היטב, מותאם היטב לצרכים עסקיים ממוקדים ואחרון חביב – זו דרך מצוינת להסיק מסקנות מהאירוע. דרך עיבוד הנתונים הקיימים במאגר, תוכלו להבין מה עבד, מה פחות, ומה כדאי לייעל בעתיד.

הנפקה מהירה של תגי שם

חברת מכירת כרטיסים לא חייבת לסיים את שירותיה כשהאירוע מתחיל. ברגע שהנתונים נמצאים במערכת, הנפקת תגי השם למשתתפים הופכת לפשוטה הרבה יותר – כל שעל נציגי ההפקה לעשות הוא לאתר את שם האורח בתוכנה ולתת לטכנולוגיה לעשות את השאר.

הצעד הראשון במרחב ההתכנסות

רוב הכנסים כוללים, אמנם, אנשים בעלי מכנה משותף – אך לא בהכרח היכרות מקדימה. האורח שלכם, שנרשם מבעוד מועד, נכנס לאולם הכנס ומיד מרגיש חלק ממנו כשהוא מקבל תג שם בכניסה. זהו הצעד הראשון שלו במרחב ההתכנסות – ואתם יכולים להיות בטוחים שהצעד הזה נעשה בצורה הטובה ביותר. לא זו בלבד, אלא שכעת הסבירות לייצור קשרים עסקיים עולה ואתם יכולים לתת לכל אורח אינפורמציה נוספת בהתאם ל"תנאי" הרשמתו. לדוגמה, אם יש סדנאות ייעודיות לחלק מהאנשים בכנס אליהם נרשמו מראש, תוכלו לכוון את האורח בקלות ולהקל עליו את השהות.

חברת רישום לאירועים

 

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר