מכירת כרטיסים אונליין – יש חיה כזו

ניווט מהיר במאמר

פתרון מהפכני: מערכת כרטיסים אונליין

אנחנו רוצים להגדיל מכירות. אנחנו רוצים להיות שם בשביל הלקוחות שלנו. אנחנו שואפים לארגן אירוע אליו יגיעו כמה שיותר אורחים ויותר מכל – אנחנו רוצים להיות יעילים. לא מעט בעלי עסקים, מפיקי אירועים וגורמים נוספים העוסקים בארגון אירועים מוותרים על הזכויות הללו – וחבל. רוצים להרוויח יותר ולעבוד פחות קשה על כל ארגון אירוע? הגיע הזמן להתקדם – מכירת כרטיסים הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. למה אתם זקוקים לשדרוג הזה ומה תקבלו ממנו? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מכירת כרטיסים .

nirazo
  1. אתם זמינים ללקוחות 24 שעות ביממה

אם עד עתה נאלצתם לוותר על שיחות טלפון המגיעות אליכם אחרי שעות פעילות המשרד – מכירת כרטיסים מאפשר לכם להיות זמינים 24 שעות ביממה ללקוחות שלכם, 7 ימים בשבוע – מבלי להצטרך להיות זמינים באמת! מערכת רישום לכנסים פעילה בכל עת, והלקוחות שלכם יכולים לבחור את השעה הנוחה להם, מבלי לדבר עם גורם אנושי.

  1. מכירת כרטיסים – עם אבטחה מקסימלית!

לא מעט גולשים חוששים להשאיר את פרטיהם האישיים ואת פרטי האשראי שלהם ברחבי הרשת – ובצדק.
המרחב הווירטואלי הוא קרקע פוריה לעברייני רשת העושים שימוש בפרטים אישיים למטרות ניצול, וגניבות אשראי מתרחשות ללא הרף.

עם זאת, גולשים אינטליגנטים יודעים לזהות אתר מאובטח, מוצפן ואיכותי כשהם נתקלים באחד.

אתר למכירת כרטיסים אונליין חייב להיות מגובה במערכת אבטחת מידע חכמה, בעומדת בסטנדרטים בינלאומיים של איכות ובתקנים המחמירים ביותר, כך שביצוע התשלום בפועל יעשה באופן בטוח.

  1. נוחות מקסימלית – לכם וללקוחות

אם בחרתם אתר איכותי ומתקדם, תוכלו להיות בטוחים ששדרגתם למשתמשים בו את חווית הרכישה. האורחים שלכם יכולים להיכנס בכל עת ולבצע את הרכישה בזמנם החופשי. בנוסף, התהליך כולו פשוט וקצר – רק לבחור את האירוע הרצוי, כמות כרטיסים, מושב (אם יש) ותוספות מיוחדות (אם הוצעו), לשלם – ולקבל מיד אישור הזמנה במייל ובהודעת SMS!

מנגד, המערכת מצוידת בנוחות מקסימלית גם עבורכם, מארגני האירוע. אתם יכולים "להקים" אירוע בקלות ובנוחות, להוסיף שדות ייעודיים בהתאם לאירוע הספציפי שאתם מארגנים ולשלוט באינפורמציה בה אתם משתפים את האורחים.

  1. הגיע הזמן להתקדם עם הטכנולוגיה

אם אתם רוצים שהמותג שלכם יהנה מתדמית אטרקטיבית, מתקדמת ואיכותית – אתם חייבים לשוות לו "מראה" כזה. גם אם האירועים שאתם מנצחים על הפקתם מיוחדים במינם, ברגע שאתם לא בונים נוכחות אינטרנטית חזקה ומציעים ללקוחות שלכם את כל מה שאתר מתחרה מציע להם מזמן – אתם הופכים את התדמית שלכם למיושנת. לא רק שהאתר שתקימו יהיה נוח להפליא ויחסוך לכם זמן, כסף וגם לא מעט כאב ראש – הוא יצעיד אתכם אל המאה ה-21, ובינינו – הייתם צריכים להגיע לשם מזמן…

  1. אתם מגדילים את הרווחים והמכירות

ברגע שאתם מאפשרים ללקוחות שלכם רכישת כרטיסים באמצעות מערכת למכירת כרטיסים, מכל מקום ובכל זמן, ברגע שהממשק שאתם משתמשים בו נוח ונגיש וברגע שאתם מציעים אבטחה מקסימלית לכל עסקה – אתם פשוט מגדילים את המכירות ובסופו של דבר – את הרווחים מהאירוע. מלבד הנתונים  ההגיוניים הללו, קחו בחשבון כי מכירת כרטיסים אונליין גם מאפשר לכם לחסוך בכוח אדם ולהתפנות לעיסוקים אחרים – מה שגורם להגדלת הרווחים באופן ישיר.

מכירת כרטיסים אונליין

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר