כל מה שצריך לדעת על מכירת כרטיסים

ניווט מהיר במאמר

הופעה, כנס או כל אירוע אחר המצריך רכישת כרטיסים, היה כרוך בסרבול מסוים עד לפני כמה שנים. לרוב, נאלצנו לפקוד את משרד הכרטיסים ולבצע רכישה מבעוד מועד, או להגיע לאירוע המדובר, להמתין בתור ולרכוש את הכרטיס המיוחל לאחר המתנה ארוכה. עידן האינטרנט שינה את החוקים, והיום כל חברה שמכבדת את עצמה מאפשרת לרכוש כרטיסים אונליין. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השירות.

nirazo

חסכון בכוח אדם

על מנת שהפקת אירוע, מכל סוג, "תעבוד" באופן מקצועי ויעיל, חשוב שכל החלקים בהפקה יתפקדו באופן הטוב ביותר. כדי לעשות זאת, לרוב, נזדקק לכוח אדם ולבעלי תפקידים שכל אחד מהם אמון על אספקט אחר בהפקה. כוח האדם שהוקצה לטובת מכירת הכרטיסים כלל איוש מוקד מכירות בהתאם לשעות שפורסמו, אחזקת קו טלפון, משרד ועוד – את כל אלו, אתר למכירת כרטיסים חוסך לכם, ובגדול. את כוח האדם ש"הרווחתם" תוכלו לייעד לטיפול באספקטים אחרים של האירוע.

אתר למכירת כרטיסים

מכירת כרטיסים – תמיד מחוברים!

ללקוחות שלנו אין סבלנות – הם רוצים לקבל את מבוקשם, ויפה שעה אחת קודם. בניית אתר למכירת כרטיסים עובד בכל שעות היממה, כך שבכל שניה נתונה הלקוחות שלכם יכולים לרכוש את הכרטיס ולקבל אסמכתא דיגיטלית – קל, פשוט ובעיקר – גורם לכמות המוזמנים לעלות. באחריות.

נוחות מקסימלית

כשאתם בוחרים במערכת למכירת כרטיסים, אתם בוחרים בנוחות – לשני הצדדים. עבור הקונה, מדובר בממשק נוח שלא מצריך ממנו הגעה פיזית למשרד כרטיסים או דחיית ליום האירוע. הוא נכנס לאתר, בוחר את כמות הכרטיסים הרצויה, את מקום הישיבה אם ניתן, משלם ומקבל אישור למייל. עם האישור הזה הוא מגיע ביום האירוע לקופה – סורק את הקוד – ונכנס! עבור המארגנים, הממשק הנוח לא בא לידי ביטוי רק בחסכון בכוח אדם, אלא גם מפנה אתכם לעסוק בשירותים אחרים שדורשת מהם ההפקה, כך שגם כשאתם ישנים – המערכת עובדת!

שליטה בנתונים, כל הזמן

כיצד נדע כמה כרטיסים נמכרו? כמה נותרו? אילו מקומות באולם עדיין ריקים? ואולי האירוע מתקרב להיות SOLD OUT? אתר למכירת כרטיסים מאפשר לכם להיות עם יד על הדופק כל הזמן. אתם יכולים להגדיר מאפיינים שונים בהתאם לאירוע – מחירים, מושבים, קהל יעד ועוד, ולשלוט בנתונים בכל עת. כך תדעו מהו קצב המכירה ולהתאים את שיווק האירוע בהתאם אליו, כשהנתונים מתעדכנים כל העת.

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר