רישום לכנסים – פתרון מהיר ונוח לרישום לכנסים

ניווט מהיר במאמר

רוצים כנס מושלם? קחו מערכת רישום לכנסים!

אתם מארגנים כנס, וחשוב לכם שהוא יהיה לא פחות ממושלם. אתם מאתרים דוברים רלוונטיים, דואגים לקייטרינג איכותי, לוקיישן נוח להגעה, עסוקים בשיווק הכנס במגוון ערוצי מדיה וכמובן – דואגים לרישום לכנס. הי, רגע, לא שכחתם משהו? מערכת רישום לכנסים היא בדיוק מה שיהפוך את הכנס שלכם ממוצלח – למושלם. במה מדובר ואיך היא הופכת כל כנס למנצח? הנה קווים לדמותה.

nirazo

התאמה מדויקת לכנס שלכם

מערכת לרישום כנסים מאפשרת לכם להתאים את האירוע באופן מושלם למוזמנים המשתתפים בו. ארגון כנס המיועד לרופאים שונה מארגון כנס המיועד לעובדים בענף האירועים ובהתאם לכך, גם הממשק משתנה בהתאם לאופי האירוע. מהם הפרטים שחשוב לכם לדעת לפני הכנס? בשדות הרישום תוכלו לבחור את הפרטים הללו, אותם יוכלו המוזמנים למלא. שם האירוע, מקום, תאריך, כמות אורחים, העדפות מיוחדות בהתאם לכנס ועוד. מלבד זאת, מערכת הרישום תעוצב עם באנר ייעודי לאירוע שלכם. כך שהוא לא יהיה גנרי וכללי, אלא יותאם לפרופיל הכנס הספציפי.

חוסכים בנייר – מעלים את רמת הנוחות!

העידן החדש הפך שירותים רבים לוירטואלים וגרם לשירותים רבים להיות מיותרים – זאת בדיוק הסיבה בגינה כדאי לכם להתקדם לרישום באמצעות מערכת רישום לאירועים שתהיה נוחה ווירטואלית, המאפשרת למוזמנים לכנס להירשם אליו מבלי לעבור דרך נציג שירות או מכירות ומבלי להזדקק להדפסת הכרטיסים פיזית. מרגע בו המוזמן ממלא את פרטיו האישיים ונרשם לכנס – הוא מקבל הודעת אישור וקוד אישי, עמו הוא מגיע לכנס עצמו. כאן מעורבותו של המוזמן מסתיימת, ואתם מקבלים את הפרטים באופן פשוט ונוח. אתם חוסכים בנייר מיותר, עוזרים לסביבה וגורמים לאורחים שלכם לנוחות הרבה יותר גדולה בהגעה לאירוע – הרווחתם!

ממשק תשלום נוח

במידה והכנס שלכם מלווה ברכישת כרטיסים בתשלום ולא ברישום בלבד – חשוב שדרך הגביה תהיה כמה שיותר מדויקת, נוחה ומהירה. מערכת רישום לכנסים מייתרת את הצורך בנציגי גביה העומדים בכניסה למתחם הכנס, מונעת מכם את ההתעסקות המיותרת עם עודף וקבלות בכנס ובעיקר – נוחה מאוד. גם עבורכם וגם עבור האורחים. סליקת האשראי מתבצעת דרך האינטרנט, באופן מאובטח לחלוטין, ואתם חוסכים את הצורך בהפעלת קופות ובזבוז זמן יקר.

רישום לכנסים

 

ניהול המשתתפים בכנס

כמה אורחים נרשמו? כמה כרטיסים נותרו? אילו מקומות ישיבה נותרו פנויים? על שאלות אלו ועוד, מערכת רישום לכנסים לצורך מכירת כרטיסים אונליין מסייעת לכם לענות בקלות. המערכת משקפת עבורכם את תמונת המצב בכל רגע נתון ומאפשרת לכם לפלח את המוזמנים לפי הגדרות שקבעתם מראש. כך שלא רק שתוכלו להבין מהו סטטוס ההזמנה הנוכחי, אלא הדבר יסייע לכם גם להגדיל את הרווחים מהכנס.

אתם רוצים לארגן את הכנס הבא באופן הנוח, הפשוט והיעיל ביותר – לחסוך בזמן ולייעל תהליכים. התקדמו לממשק יעיל וחדשני, ותיהנו ממגוון רחב של כלים שימושיים שיגרמו לכל סוגיית ההרשמה לכנס להיות פשוטה מתמיד. עבורכם ועבור המוזמנים שלכם.

 

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!
אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
עוד באותו נושא:
אולי יעניין אתכם גם:
ניווט מהיר