מאחורי הקלעים של אתר למכירת כרטיסים

אתר למכירת כרטיסים – השיטות מאחורי הקלעים (לא שלנו, כמובן J )

אתם רוצים לקנות כרטיס למופע ואפילו מצאתם אתר למכירת כרטיסים או איזושהי מערכת למכירת כרטיסים שנראים אמינים לגמרי – אך בפועל, יש מצב שמאחורי גבכם מתרחשת קנוניה מסחרית שעשויה לעלות לכם לא מעט. אתרי המסחר השונים, פעמים רבות, מתנהלים כמו שוק מיומן ומשומן – הרבה פעמים על חשבון הצרכן. מה עושים? נזהרים! נכנסתם לממשק אתר למכירת כרטיסים? הנה כמה מהתרחישים שעשויים לקרות מאחורי הקלעים.

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

אתר למכירת כרטיסים המוכר כרטיסים שלא במלאי

נשמע מסובך או סתם אדיוטי להחריד? ובכן, זו שיטה די נפוצה והיא עובדת לא רע. שוק מכירות הכרטיסים עובד לעתים כמו בורסה, וצרכנים רבים לא מודעים לכך שהכרטיס שזה עתה רכשו בכלל לא נמצא במלאי של האתר. לעתים קרובות, המוכרים לא רוכשים כרטיסים מראש אלא רק בדיעבד. הם לוקחים הימור ומציגים מחיר אטרקטיבי לכל כרטיס, מבלי שהם אכן יכולים לעמוד בכך. אם המכירות הולכות טוב ויש הרבה קונים שמוכנים לשלם את המחיר – שניכם הרווחתם. המוכר מרוויח כמות ואתם מרוויחים מחיר מעט יותר מוזל. עם זאת, אם המכירה לא מתרחשת כצפוי, המוכר יכול פשוט להכריז על ביטול הרכישה (כי אחרת יפסיד), להחזיר לכם את הכסף (במקרה הטוב) ולהותיר אתכם ללא כרטיס – מה שלעתים קרובות יגרום לכם להוציא סכום גבוה יותר בסמוך למועד האירוע. אתרים איכותיים ומהימנים לא יעשו זאת לעולם וגם אם כן – ישאו בתוצאות ויפסידו את ההפרש. בנוסף, חשוב לדעת כי קיימים מוכרים מיומנים הקונים המון כרטיסים מראש ומציגים את עצמם דרך אתר למכירת כרטיסים (שלהם), עבור מכירת כרטיסים אונליין, כמוכרים רנדומליים.

המכירה עוד לא התחילה? עדיין תוכלו לקנות כרטיס

גם אם הגעתם לאתר למכירת כרטיסים מהימן ומקצועי, עדיין ייתכן ויוצעו לכם כרטיסים שלא נמצאים כרגע במלאי. מוכרים רבים מחזיקים כרטיסים בהיקף מצומצם או לא מחזיקים אותם במלאי בכלל, וברגע שצרכן רוכש כרטיס כזה – המוכר יפנה אל אחד הספקים עמם הוא עובד וישיג עבור הצרכן את המחיר הטוב ביותר. עד כאן הכל טוב ויפה, אך מה קורה כשמדובר בפרסום מופעים ואירועים לפני שהמכירה אליהן נפתחה? בכל הקשור למשחקי כדורגל – הדבר קורה לא מעט. לדוגמא, כולם כבר יודעים היכן יתרחש גמר ליגת האלופות, ולכן מציעים כרטיסים למשחק, למרות שבפועל אין למוכר מושג (ולאף אחד אחר למעשה) מי יהיו הקבוצות שישתתפו בגמר והכרטיסים לא יודפסו בעתיד הקרוב. עם זאת, מדובר בפתרון נוח מאוד לצרכנים, שכן המחירים שיקבלו כשירכשו כרטיס, וירטואלי ככל שיהיה, יהיה נמוך משמעותית. לקראת המשחק המחירים עלולים להרקיע שחקים, והצרכן, במקרה הזה, הרוויח.

מערכת למכירת כרטיסים

 ביטול כרטיסי יד שניה – כדי למכור ביוקר לצרכן אחר

טוב, כאן מדובר בתרגיל מלוכלך במיוחד עליו לא מעט צרכנים משלמים ביוקר – ונוחלים אכזבה קשה. אתר למכירת כרטיסים או מערכת רישום לאירועים, המשמשים כמתווך (זאת אומרת – המוכר לא מקבל את הכסף עד שהמכירה מומשה), עשוי לגרום ללא מעט כאב ראש לצרכן, וכל זה למה? יפה מאוד, חמדנות מצד המוכר. נניח, לשם הדוגמא, שצרכן רכש כרטיס במחיר של 100 יורו. לאחר מספר חודשים, מחיר הכרטיס זינק משמעותית והמוכר מרגיש שיש לו הזדמנות פז להרוויח הרבה יותר. הכרטיס עדיין אצל המוכר, והוא מפרסם אותו ככרטיס חדש לחלוטין ומוכר אותו במחיר החדש. בנתיים, הצרכן המקורי שלנו מקבל מייל מחברת הכרטיסים, לפיו לא ניתן להשלים את העסקה והיא לא תקפה. מה עושים? גם כאן, כמו בשאר התרחישים שלעיל, חשוב מאוד לבדוק בקפידה את החברה דרכה אתם בוחרים לרכוש את הכרטיס.

רוצה להתחיל למכור כרטיסים?
נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

אהבתם? שתפו:

5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

אולי יעניין אתכם גם: